Glad sommar 🌤️🎻
Glad sommar 🌤️🎻
Betala medlemsavgiftenl ht-26/vt-27
Medlemsavgiften är 950kr/ familj/ läsår ht-vt Betalas in till Åkerby Suzukiförenings bg. 321-7601 eller Swish till nummer: 1235137104. Ange inbetalningen med för och efternamn på spelande barn.
I medlemsavgiften ingår medlemskap i Svenska Suzukiförbundet SSZ, Europeiska Suzukiförbundet ESA och Riksförbundet Unga Musikanter RUM.
Medlem som bytt adress eller e-postadress? Skicka mail till info@akerbysuzukiforening.org